Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wrona91
Stunter
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CzW
|
Wysłany: Pią 22:08, 16 Paź 2009 Temat postu: skutery i blokady |
|
|
co sadzicie o blokadach w skuterkach
bo w sumie to fajnie jechac te (zaluzmy) 70km/h ale czy to czasem nie jest ze szkoda dla naszych silniczkow? wypowiedzi na ten temat mile widziane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nikos21
Stunter
Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Człuchów
|
Wysłany: Pią 22:23, 16 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Miałem chińczyka 4T. Blokad nie miał (sprawdzałem wszędzie, gdzie są tylko możliwe), a leciał jakieś 55max, ale to już po niezłym rozpędzieniu. Kupiłem sportowe wario. Przyśpiecha się poprawiła i leciał jakieś 65km/h przy minimalnie większych obrotach. W 4t obroty są praktycznei zawsze takie same, w 2T przy większych prędkościach wzrastają. Wydaje mi się, że jeżeli zadbamy o dobry olej i ogólnie o skuta to nic się nie stanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wrona91
Stunter
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CzW
|
Wysłany: Pią 22:33, 16 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
szczeze chodzilo mi o blokady w 2t bo 4t i blokady no i tuning to dlamnie nie istnieje (4t tylko 125ccm i wyzej nigdy nizej) i fakt dobry olej to podstawa
a powracajac do tematu to niby wieksza predkosc to wieksze obroty ale istnieje cos takiego jak przepisy ktore mowia w miescie 50 i nichuja wiecej i 50 przy odblikowaniu to mniejsze obroty niz na zblokowanym a wiec co zatym tym idzie mniejsze spalanie -> mniejsze spalanie = mniejsze koszty (powod zadowolenia dla nas)-> mniejsza dziura ozonowa(powod zadowolenia dla zielonych) czy nie ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wrona91 dnia Pią 22:35, 16 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nikos21
Stunter
Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Człuchów
|
Wysłany: Pią 22:55, 16 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Domyślałem się, że chodzi o 2T. Zgodzę się z Tobą, że 4T poniżej 125 to słabiutkie jest. Dałem to porównanie, bo chodziło mi o obroty. W skucie 4T praktycznie cały czas są te same. Do mojego skutera, którego miałem wsadziłem to wario tylko dlatego, żeby chociaż do tych 50 jakoś to przyspieszało.
Do tego co napisałeś o odblokowaniu to się z Tobą zgodzę ! Mniejsze obroty, mniejsze obciążenie, jedziesz sobie na połowie manety, a nie całej przez co mniej spalin i mniej wachy idzie. W razie potrzeby masz czym przycisnąć co jest wygodą dla kierowcy. Po co oni to blokują to nie wiem.. Teraz jeszcze wymyślili przeglądy i prawko od 24 lat. Masakra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wrona91
Stunter
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CzW
|
Wysłany: Sob 11:51, 17 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
przeglady to jeszcze sie zgodze bo czasem jak widze to sie zastanawiam ile koles wypil ze sie nieboi na tym jezdzic ale z tym prawkiem od 24 to lekka przeginka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|