Forum Team Człuchów
Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

skutery i blokady

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Team Człuchów Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wrona91
Stunter
Stunter



Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CzW

PostWysłany: Pią 22:08, 16 Paź 2009    Temat postu: skutery i blokady

co sadzicie o blokadach w skuterkach
bo w sumie to fajnie jechac te (zaluzmy) 70km/h ale czy to czasem nie jest ze szkoda dla naszych silniczkow? wypowiedzi na ten temat mile widziane Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nikos21
Stunter
Stunter



Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Człuchów

PostWysłany: Pią 22:23, 16 Paź 2009    Temat postu:

Miałem chińczyka 4T. Blokad nie miał (sprawdzałem wszędzie, gdzie są tylko możliwe), a leciał jakieś 55max, ale to już po niezłym rozpędzieniu. Kupiłem sportowe wario. Przyśpiecha się poprawiła i leciał jakieś 65km/h przy minimalnie większych obrotach. W 4t obroty są praktycznei zawsze takie same, w 2T przy większych prędkościach wzrastają. Wydaje mi się, że jeżeli zadbamy o dobry olej i ogólnie o skuta to nic się nie stanie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wrona91
Stunter
Stunter



Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CzW

PostWysłany: Pią 22:33, 16 Paź 2009    Temat postu:

szczeze chodzilo mi o blokady w 2t bo 4t i blokady no i tuning to dlamnie nie istnieje (4t tylko 125ccm i wyzej nigdy nizej) i fakt dobry olej to podstawa

a powracajac do tematu to niby wieksza predkosc to wieksze obroty ale istnieje cos takiego jak przepisy ktore mowia w miescie 50 i nichuja wiecej i 50 przy odblikowaniu to mniejsze obroty niz na zblokowanym a wiec co zatym tym idzie mniejsze spalanie -> mniejsze spalanie = mniejsze koszty (powod zadowolenia dla nas)-> mniejsza dziura ozonowa(powod zadowolenia dla zielonych) czy nie ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wrona91 dnia Pią 22:35, 16 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nikos21
Stunter
Stunter



Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Człuchów

PostWysłany: Pią 22:55, 16 Paź 2009    Temat postu:

Domyślałem się, że chodzi o 2T. Zgodzę się z Tobą, że 4T poniżej 125 to słabiutkie jest. Dałem to porównanie, bo chodziło mi o obroty. W skucie 4T praktycznie cały czas są te same. Do mojego skutera, którego miałem wsadziłem to wario tylko dlatego, żeby chociaż do tych 50 jakoś to przyspieszało.
Do tego co napisałeś o odblokowaniu to się z Tobą zgodzę ! Mniejsze obroty, mniejsze obciążenie, jedziesz sobie na połowie manety, a nie całej przez co mniej spalin i mniej wachy idzie. W razie potrzeby masz czym przycisnąć co jest wygodą dla kierowcy. Po co oni to blokują to nie wiem.. Teraz jeszcze wymyślili przeglądy i prawko od 24 lat. Masakra.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wrona91
Stunter
Stunter



Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CzW

PostWysłany: Sob 11:51, 17 Paź 2009    Temat postu:

przeglady to jeszcze sie zgodze bo czasem jak widze to sie zastanawiam ile koles wypil ze sie nieboi na tym jezdzic ale z tym prawkiem od 24 to lekka przeginka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Team Człuchów Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin